Skoči na vsebino

[multi] Elden Ring


AMF

Priporočeni prispevki

Hvalil je skyrim, recimo meni je pa ravno tisto zelo dolgočasen špil - je sicer res da nisem v njega vložil več kot kake 5 ur amapk me preprosto ni potegnil da bi ga igral, sama mehanika bojevanja mi je preveč dolgočasna. Pač vsakemu svoje, na srečo špilov več kot časa da bi vse preigral :)

Povezava do prispevka
Lunco reče pred 17 urami:

jaz se ne morem navadit na to, da se vse resetira, ko počivaš - že iz prejšnjih from iger. sploh mi pa ne sede v bolj odprto okolje, v prejšnjih je še blo prebavljivo, ker si se večinoma premikal v eni smeri, potem pa odklenil še kakšno bližnjico. sem malo razmišljal zakaj, pa je tak najbolj na prvo žogo odgovor, da mi breaka immersion. mogoče, ker sem navajen iz vseh drugih iger, da ko počistiš neko okolje, je to potem varno in se tam lahko malo sprostiš in počneš druge stvari. 

 

sem mel upanje, da se bodo malo bolj oddaljili od formule prejšnjih iger, sam ne zaznavam nekih blaznih sprememb. s tega vidika sem malo razočaran, ker mi osnovna formula ni najljubša. 

 

vse skupaj pa zgleda in se igra fantastično. verjetno je še toliko bolj uživaško, če si že dober v from igricah in ti combat ni ovira, ki te omejuje. 

 

une zlate niti se mi zdijo mal bedne, ker se mi ne zdijo potrebne. bi blo še tok bolj magično hodit okoli. 

To je čar From Soft iger. VEDNO si v nevarnosti.

Povezava do prispevka

Spoiler za vzhodno jezero v Limgrave:

 

Spoiler

Fatalis flashbacki?!

 

 

  

zasledovalec reče pred 51 minutami:

Ne. To je men drgac res smeti feature u rpgjih, pogojno edin, ce se sam main quest scala. Ne pa da pridm pol kasnej v nek starting area in isto casa tamanim svinje k za prvi quest u igrci.

Kako pa da te moti to? Kako bi ti bilo bolj všeč recimo?

uredilo bitje Galaksija
Povezava do prispevka
Galaksija reče pred 4 urami:

To je čar From Soft iger. VEDNO si v nevarnosti.

ma ni res, sploh, ker ko poznaš lokacijo moba, ni več nevaren, samo nadležen. tud tričert časa čez območja, ki si jih že preigral, samo tečeš ali (zdaj) jahaš. valda štekam, da bi blo treba spremenit velik sistemov, če bi se stvari nehale respawnat, sam imo bi blo dobro za žanr, da se kaj spremeni.

 

men se zdi to sam stagnacija, ne štekam kako so vsi dal 10/10. še tehnično spolirano ni. 

uredilo bitje Lunco
Povezava do prispevka
Lunco reče pred 35 minutami:

ma ni res, sploh, ker ko poznaš lokacijo moba, ni več nevaren, samo nadležen. tud tričert časa čez območja, ki si jih že preigral, samo tečeš ali (zdaj) jahaš. valda štekam, da bi blo treba spremenit velik sistemov, če bi se stvari nehale respawnat, sam imo bi blo dobro za žanr, da se kaj spremeni.

 

men se zdi to sam stagnacija, ne štekam kako so vsi dal 10/10. še tehnično spolirano ni. 

Ja to je res. I guess da je odvisno koliko šibkejši sovražniki so pred tabo. Ampak jaz načeloma še nisem šel skozi območje ki bi bilo res popolnoma prelahko. Mislim da bi mi bilo vseeno zanimivo, ker je vizualni del tako impresiven. Visual environmental storytelling, plus nagrade po premaganju dela mape.

Povezava do prispevka
Galaksija reče pred 9 urami:

Spoiler za vzhodno jezero v Limgrave:

 

  Razkrij skrite vsebine

Fatalis flashbacki?!

 

 

  

Kako pa da te moti to? Kako bi ti bilo bolj všeč recimo?

 

Emm, tako da se nabildaš in potem kolješ vse, ki so ti na začetku popotovanja delali težave? 

 

Kje je smisel igranja, če so vsi skoz isto levelani kot ti. Razen če misliš, da divje svinje skozi igro isto delajo kveste in so za to tok močnejše potem

 

Lunco reče pred 6 urami:

 

 

men se zdi to sam stagnacija, ne štekam kako so vsi dal 10/10. še tehnično spolirano ni. 

 

Si fan prejšnjih soulsev in bloodborna? 

 

Povezava do prispevka

Štekam, da ti niso kul stvari kot to (potencialni spoilerji)

Spoiler

da so imeli pri Sekiru precej bolj ambiciozn borilni sistem, ki je kle bolj dks(majhen)+, kje so weapon stanci, neklasična orožja (kill bill kugla na ketni al kaj podobnega), odprt svet je, lahko bi bil rambo s pastmi, podiral hlode na nesrečneže itd. Da je boss scaling zaradi odprtega sveta mal bolj yolo, na prvega resnega sem upadu level 16 in sem kasiral po pički, pred drugim sem vtaknil nos v vsak graben, prefukal vse world bosse, ki sem jih našel in je bil topu nož vs puter. Da je konj mal lesen in največji možen cheez za te odprti svet šefe. Da je svet bolj prazen, kot smo navajeni v dks igrah, da dan in noč vsaj zaenrkat pri meni ne vplivata na nič, tudi ne spremeni življenja znotraj utrdb. Da so stats in inventorij meniji še kar leseni in za ene statse sploh ne piše nikjer kaj so, maš samo ikonco in lep lp ... pa tako naprej

 

Ampak ne štekam pa, da jočeš, da imajo from igrem from game loop z respawnom in da ni skyrim questov. Kaj je to nek counter-culture moment, ko te ne moti špila kot taka, samo to, da je preveč folku všeč? Da se ne stagnira pri tetrisu dejmo razširt vodnjak pa fuknt v z terminote, to je čist predolg cajta v žanru.

Povezava do prispevka

Najboljsih 0€ ever spent za spil.

gledam brata in kocevca, sestavljam poleg legice, se smejim ko poslusam preko mikrofona kako od jeze nekaj udarjata in se noro zabavam.

10/10 spil, pa se 0 frustracij.

brat se je z vagabondom vceraj tut jebal za popizdit s prvim story bossom. Heavy armor, roll je glih dolzine 2cm.

pol se je slekel do gat in ga v drugem poskusu sklatil.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...